Søndag, 22. December 2024
Navigation
Generelt
off
Kontakt
off
Server-info
[Kunne ikke få forbindelse til serveren]
Nyeste Annoncer
Besøgende
Gæster online: 7

Brugere online: 0

Antal brugere: 258
Nyeste bruger: hilo
Sidste Brugere Online
mistAr14 uger
megabass22 uger
Beta26 uger
MGP49 uger
PrIncess50 uger
DonBot51 uger
Yoda55 uger
BrumBas59 uger
Npdk61 uger
Jubbe61 uger
Se indlæg
Clan [[GDSR]] :: Public forum :: Lidt af hvert
 Udskriv debat
Liv på serveren.
Rander
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 21 september 2006 18:09:12
Brugers avatar

Gud!

Antal indlæg: 228

Ja, det har været oppe før, det med hvordan vi får noget mere liv på serveren - og det kommer det igen nu!

Tidligere har det nemlig ligget ret kraftigt i luften, at map-cyclen er alfa-omega (eller i GDSRs tilfælde, Beta-Omega) - men det er jeg ikke enig i - det er allerhøjest en 2. prioritet!

Det jeg godt kunne tænke mig er, i prioriteret rækkefølge:

1. Mulighed for også at specce modstanderen når man er død. Jeg ved at jeg ikke er den eneste der er lidt små-irriteret over at man ikke kan få lov at specce vedkommende der skød en, så man kan se hvor vedkommende var, og hvor mange hp høn har tilbage.

2. Installation af to ekstra AMX-plugins, nemlig No Retry (http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=139759), der automatisk banner folk i f.eks. 60 sekunder efter de er logget af - så slipper man for de idioter der reconnecter hver gang de får minus-score.
Det andet plugin er også et AMX-plugin der hedder Admin Gag (http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=3873). Med det kan admins mute players der larmer for meget - og med mute mener jeg både voice, say og team_say!

Nu skulle der så nogenlunde være ro - så kan vi fortsætte til nr.

3. og her kommer map-cyclen så, efter min mening. Den er simpelthen for kedelig!

Jeg håber meget jeg ser forkert, men for mig at se er der pt. kun fire maps i cyclen - dust2, inferno, nuke og train.

Det er ærligt talt lidt for ensformigt, og personligt kunne jeg godt tænke mig nogle pistol-aimmaps på serveren. Alternativt skal man lade brugerne selv bestemme! Da jeg i sin tid var webmaster for siden legede jeg faktisk med tanken om at lave et afstemningssystem, så brugerne selv kunne afgive stemmer på maps der ligger på serveren. Det vil jeg stadig gerne, men det kræver at jeg har FTP-adgang og adgang til phpmyadmin, så jeg kan få lavet designet så det passer ind i de eksisterende sider, og få bundet afstemningen sammen med brugerdatabasen. Så kunne man en gang om ugen eller hver 14. dag skifte mapcyclen ud så den indeholdt de 10-15 maps der har flest stemmer.

Er det noget der er interesse for? Eftersom at det kræver den adgang det gør, er det nok mest Nicho og Bavi der skal ind over her?

Ja, det var sin liste over hvad jeg mener der skal til for at få mere liv på serveren. Her må man jo have det sjovt, og jeg tror at ovenstående tre trin vil hjælpe til at folk morer sig mere...
Redigeret af Rander d. 21 september 2006 18:12:38

http://bamsepetting.dk
Redbull
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 21 september 2006 18:56:13
Skriver for meget...

Antal indlæg: 256

jeg syntes det er regtig det du skriver rander.

men jeg syntes at flok skulle se lidt mere på hjemmesiden for der er jo en afstæmning igang om map på serveren det virker som om flok er pisse ligeglade siden de ikke stemmer.

lidt mere opbakning på de ting der sker på hjemmesiden der er sku folk der ligger et stort arbejde på at det skal køre.

og jeg syntes du skal skrive til net om at få nogle afstemninger i gang på de pungter du skriver.

man skal jo HUSKE at det er ikke en eller to der bestemmer på serverne det er flertallet der gør det og på nuverne tidspungt er det 12 stemmer der skal til for vi 23 medlemmer.

så kom ud af skabene og kom med jeres meninger ellers kommer der sku ikke noget igang.

Redbull........

[[GDSR]] Beta* Redbull

www.gdsr.dk
Rander
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 21 september 2006 18:59:53
Brugers avatar

Gud!

Antal indlæg: 228

Ole, du har fuldstændig ret - det virker som om at folk ikke gider stemme på den aktuelle afstemning - og det kan jeg egentlig godt forstå! Spørgsmålet er kun "Skal map-cyclen laves om?" Ikke noget om til hvad, og så tror jeg faktisk at folk på forhånd opgiver at stemme.

Med den fremgangsmåde jeg skrev ovenfor giver man pludselig folk mulighed for at stemme på de individuelle maps, og ud fra det får man så en liste over hvilke maps folk bedst kan lide - og ikke hvilken map-CYCLE, de bedst kan lide...

http://bamsepetting.dk
Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Sponsored by
Hagested Tømreren
KRS-Service